Tuesday 18 June 2013

Domečky pro panenky z Essexu – část druhá. Prvně publikováno 10.8.2012

Dnes jenom krátce, protože vrcholí přípravy na svatbu mého syna tuto neděli. Na blogu mé dcery Slova a obrázky se můžete dočíst, co vše se chystá a tvoří (Ty ne, Lauro!)   Ještě tam nejsou veškeré detaily, ale po neděli určitě budou.

Toto je první z domečků, pro který bych zejména uvítala nějaké návrhy, co z něho vytvořit. Je to napůl hrázděný domeček, poměrně velký, se střechou, která se dá zvednout, ale bez podlahy v horním patře. Jak vidíte, střecha není dokončená.  Ještě jsem neměl čas zjišťovat, zda se dá dům otevřít také z jedné ze stran, ale myslím si, že ne. Pokud to tak je, tak asi budu muset zatruhlařit… 



Když se na domeček podíváte ze shora, tak uvidíte, že někdo měl asi nějaký úmysl s prvním patrem; je těžké říci, zda to mají být podpůrné římsy či příprava na nějaké další ozdobné práce ze dřeva.  





Napadlo mne vytvořit nějaký sál z Alžbětinské doby, ale něco se mi nezdálo - asi ta střecha, myslím.   





Zde je ještě jeden pohled ze strany na okna.


Budu přemýšlet o různých možných interiérech a dokončení střechy, avšak veškeré nápady jsou vítány… 
A ještě letmý pohled na domeček, který se objeví v příštím (posvatebním) příspěvku…


Díky, že jste mi věrni - doufám, že počátkem příštího týdne se opět ozvu, prozatím se budu těšit na nápady a komentáře, pokud budete mít chvilku mi napsat. 

No comments:

Post a Comment