Tuesday 18 June 2013

Domečky pro panenky z Essexu– část třetí. Poprvé publikováno 14.08.2012

Pomalu ale jistě se probírám z toho veškeré nadšení, které doprovázelo nedělní svatbu mého syna - pokud máte zájem se podívat, jak dcera přeměnila obyčejnou skautskou klubovnu na magické místo, klikněte  zde.

Náš dům, standartní velikosti (na který jsme dnes ráno přijali od kupců nabídku, a mohu Vám říci, že nebylo lehké jej po téměř čtyřiceti letech prodat), je plný svatebního chaosu, vše je naskládáno v krabicích a taškách, které jsme přivezli z klubovny v neděli večer, když jsme ji odzdobili a navrátili do normálního stavu.


Mozek mi stále ještě plně nefunguje, a v tomto případě bude nejlepší obrátit pozornost na svět domečků pro panenky, který se dá řídit a kontrolovat. Tudíž se podíváme na čtvrtý ze šesti domečků z Essexu. V
minulém příspěvku   jste mohli nakouknout, jak vypadá  
A tady je ještě jednou - omlouvám se za ten malý obrázek z minula. Ti, kteří moje dobrodružství sledujete od začátku, jste určitě poznali efekt šindelů!

Domeček je větší, než vypadá na fotce, měřítko je jedna ku dvanácti, otevírá se zepředu a má sundavací střechu. Nejsem si jistá, zda se dají otevřít i přední dveře. Je to styl domečku, se kterým obyčejně sběratelé začínají, ale já ještě takový v tomto měřítku, jedna ku dvanácti, nemám. Mám za to, že mám někde v garáži zastrčený nějaký podobný, i když mnohem menší.

Není to tvar, který mne příliš inspiruje, tak bych byla vděčná za jakékoliv návrhy, co s ním. Jenom připomínám, že nechci již dělat konvenční, zařízené domečky….těch mám spousty.


Právě jsem si uvědomila, že jsem domeček vyfotila pouze třikrát, než jsem jej dala do garáže, tak snad to bude stačit, abyste přišli s nějakými nápady. 


Poměrně nezvykle má tento domeček i schodiště, které vede do podkroví. Obyčejně mají domečky schodiště v nižších patrech, a pak se tak nějak předpokládá, že obyvatelé domů budou do horních pater létat. V tomto domečku to tak není, a možná by se toho mělo využít…


Vevnitř je domeček velmi jednoduchý, opět připomínám, že jeho skutečná velikost není z fotek příliš dobře vidět. V prvním patře je pokoj opticky rozdělený, tak by to mohly být dvě místnosti, že vytapetuji a bude to jenom jedna místnost.

Napadlo mne udělat dole restauraci, ale již mám jednu ve stylu francouzské kavárny/cukrárny, tak by to muselo být něco jiného. Možná by mohly prodávat smažené ryby a hranolky? Naprosto v kontrastu s tím, jak dům vypadá.  

Anebo…teď mne něco napadlo - když se tak na dům dívám, tak mi připomíná starý dům v Richmondu, kde slečny Leeové, pár starších sester, vedly malou školičku, kam jsem jako čtyřletá chodila. Asi mi to připomněly ty tmavě zelené listy - pamatuji si ohromné (alespoň mně se tenkrát zdály ohromné) vavříny, které lemovaly cestu k předním dveřím.

A již vidím ty učebny….

 
Co si myslíte? Jakékoliv jiné nápady budou vděčně přijaty. Děkuji, že jste stále se mnou a brzy na shledanou.


A ještě letmý pohled na domeček, který se objeví v příštím (posvatebním) příspěvku…

No comments:

Post a Comment