Thursday 4 December 2014

Ty nejlepší plány...prvně publikováno anglicky 26.5.2013

... jak ve své básní říká Robert Burns: „Ty nejlepší plány myšek a lidí často nevycházejí ...“


No, moje plány tento týden taky tak trochu nevyšly, stejně jako plány Maximiliánovy myší společnosti , protože beze mě nemůže jejich sága jednoduše pokračovat. Určitě si vzpomenete, že jsme prasátka opustili v dostnepříjemné situaci ..... 

Tou dobou co tohle píšu, jsem si to měla praskat po dálnici z Bonnu do Bavorova, ale bohužel jsem se až do příštího čtvrtka (doufám, že ne déle)zasekla v Británii a čekám na malé lékařské vyšetření. Na jednu stranu je moc fajn, že jsem nečekaně vyhrála několik dní navíc a vzhledem k tomu, že nemám žádné plány, můžu je trávit s vnoučaty. Ale zároveň je to hrozně frustrující, protože oficiální otevření Malých světů už je na obzoru a pořád mě čeká spousta práce.


(Malá odbočka: Panebože, zadala jsem do googlu "obrázky Bavorova" a mezi výsledky jsem objevila i obrázky chaosu, který panuje v Malých světech. Dokážu si představit lepší fotky, který by přilákaly návštěvníky!)

Nicméně s tímhle odkladem se nedá nic udělat, takže abych zabila čas, třídím knížky (jo, už zase!) a píšu tenhle příspěvek a taky pár článků do časopisů. V říjnovém vydání Domečkůpro panenky a miniatur (DollsHouse and Miniature Scene) by mi měli otisknout krátký odstaveček, který se bude shodovat s věcmi na blogu. Moje švagrová, která se umí skvěle ohánětjehlou, Mette Breminer, píše pro stejný časopis a v září jí tam vyjde krátký článek, kde popisuje svou návštěvu Malých světů minulý měsíc.


Druhý článek jsem přislíbila on-line magazínu webovek Domečky pro panenky v minulosti a nyní (Dolls Houses Past and Present) - úžasné místo pro sběratele i ostatní, kteří se jen zajímají o domečky a miniatury. Vyplatí se tam zabrousit ...

V komentářích u
méhoposledního příspěvku, Andrea a Noreen popustily uzdu své představivosti, domluvily se na mě a přišly s návrhem na další podnik. Cituji: „Co takhle malinkaté muzeum plné lidí, kteří by si prohlíželi ještě mrňavější domečky pro panenky? ... Andreo, úžasný nápad, ještě mě k tomu napadlo, co kdyby návštěvníci byly myšky a prohlížely si domečky s lidskými obyvateli ...... wow! Noreen - dokonalá myšlenka. Z pozorovaných se stanou pozorovatelé ...



Jen nevím, jak malinké mám podle nich prsty! Napsala jsem jim na to, že už jsem jeden prťavoučký domeček pro panenky udělala, včetně nábytku a všeho, a měla jsem toho až kam, děkuju, stačilo....



Ne ale vážně zbožňuju, když lidi přicházej s návrhama. Mám jediný problém a to, že co se týká miniatur nejsem schopná odolat žádné výzvě, ať vypadá sebenemožněji .... takže sledujte blog a uvidíte! Jen to nebude hned, předtím se toho v Malých světech musí udělat ještě spousta.

Myslím, že se nám podařilo vyřešit problém osvětlení některých domečků, které bylo trochu komplikované při Otvíračce a je třeba
tomu pověnovat trochu pozornosti - ale to až se vrátím do Bavorova. Taky sebou přivezu pár plátů plastové folie, kterou by se mohly dobře zakrýt domečky, kam by někdo mohl snadno strkat zvědavé prstíky. Ale rozhodně musím uznat, že nás velice překvapilo, jak se české děti umí chovat, jen koukaj a na nic nesahaj. Už se moc těším, že hned jak se vrátím, dám dohromady dětský koutek. A tam budou moc šahat na věci, co hrdlo ráčí.



Vím, že v tomhle příspěvku je dost málo obrázků, doufám, že k normálnímu provozu se vrátíme příští týden. Teď už musím pádit na letiště vyzvednout Butterfly. Byla tři dny v Norsku za svojí druhou prací. Ale vsadím se, že hned jak se dojedeme, půjde okamžitě nahoru do dílny něco dělat. Už ji určitě svrbí prsty.

Děkuji, že jste stále s námi na naší cestě. A prosím, pokud máte nějaké návrhy, sem s nima. Mám vaše komentáře moc ráda.



No comments:

Post a Comment